fredag 11 november 2011

Är glad!

Idag har jag fått en garnvida och nystmaskin, har precis testat den, jag ringde mamma för att förklara hur vacker mitt nystan blev.... Jag är nog garnskadad!?

Eftersom jag har lärt mig att sticka vantar så har det blivit en hel del, det går fort att sticka och vantar kan man aldrig få för mycket av, har stickat en flätmössa och stickat färdigt min rundsjal, bilder kommer =)

Det finns en sida där man kan brodera sitt egna mobilskal, hur tufft som helst Designa mobilskal tryck på länken så kommer du dit.

Nu ska jag njuta av att det är fredag, ska leta upp det största glaset jag har och fylla det med ett gott rödvin, sen kommer min lillebror och hans kompis på besök, ska sova här i helgen, så det blir nog en hel del spelande.

Ha en trevlig fredag! Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar