tisdag 12 april 2011

Trött,trött

Idag är jag hur seg som helst, vaknade kl 5 i morse av att det va hur många fåglar som helst som "kvittrade" fast enligt mig skriker dom.... Jag kan härma 6 olika läten nu, min man undrar om jag har gått och blivit fågelskådare...

Igår va det kurs, andra gången, det är så kul, jag och kompisen som också går kursen vi tog en sväng till garnaffären innan kursen, jag köpte ett par nålar fast det ser ut som små stickor.

Nu håller jag på att baka en kaka, min underbara man fyller 37 år i morgon, då ska vi ha lite kalas, så det blir till att gå upp tidigt och göra kaffe och smörgås.

Jag ska in på facebooks stickcafé nu och titta på vad alla har gjort, det är kul att titta på alla fina bilder, denna veckan är temat randigt.

Trevlig tisdag!

1 kommentar:

  1. Åh hälsa grattis till din"gamle" man!
    Hoppas du får sova lite bättre inatt då <3
    kram på dej.. ps mitt projekt fick väl godkänt av alla !!

    SvaraRadera