fredag 29 april 2011

Fredagsmys ♥

Då va redan fredagen här =)

Jag har köpt nya stickor knit pro, grymt bra, en stor skillnad mellan mina vanliga metallstickor, jag kommer bara att avända mina symfonie wood, kanske vill köpa dom i acryl oxå.

Just nu så stickar jag på en ny pippiklänning, mycket lättare att sticka på rundstickor.



Nu ska jag njuta av solen kan ju inte sitta inne en sådan strålande dag.

Här kommer lite andra bilder från Kallebäck.


Så vackert, man får passa på att njuta för snart är trädet överblommat och blir grönt i stället.


Utsikt från min balkong.



Våran gemensamma uteplats med grill =) här kan man sitta på kvällen och njuta.

I kväll ska vi äta fläskfilégratäng med sallad och ris, till det blir det ett gott rött vin, mums.

Hoppas ni får en solig fredgaskväll!

♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar