söndag 2 oktober 2011

Tiden går så fort!

Fy va kass jag är på att uppdatera bloggen.

I fredags va jag hos mamma, när jag kom dit så va det framdukat, dom hade gjort goda svampsmörgåsar, det kallar jag lyx, efter det va vi ute en sväng och plockade svamp, en riktigt trevlig fredag.


Sen så har jag ju vart och klippt mig, är super nöjd, även med mina nya glasögon.



Jag har stickat en mössa, ser nästan ut som en tomteluva ;)

Suddig bild, det är drops mönster.

Igår va jag och min make hemma hos bästa Vickan på middag och gott vin, jag stickade en mössa till henne oxå.

Så snygg!

Nu väntar jag på att middagen ska bli färdig, gulaschsoppa, mums.
Åh va jag längtar tills på torsdag, då ska jag på krokningskurs, ska bli riktigt kul.
Hoppas ni alla haft en bra helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar