fredag 27 maj 2011

Vill göra så mycket, men vet inte vad.

Idag har vart och hälsat på min bror en sväng, väldigt trevligt, sen har jag vart och handlat kött i Lindome, Gödebergs Gårdsbutik, där handlar jag allt i köttväg.

Jag har googlat runt lite, hittat en massa saker jag vill göra, men vet inte vad jag ska börja med, ska jag sticka något eller virka?? Typ som att det skulle vara världens största problem, (fnissar) kanske borde fortsätta på mormorsfilten.

Jag har vart och fixat pass idag, som fru Hellqvist =) kan fortfarande inte fatta att jag är gift, med världens underbaraste man, vi har snart vart ihop i 9 år och jag är fortfarande som nykär, älskar honom väldigt mycket!

Men nu alla fina ska jag ta en god öl och njuta av att det är fredag, ska ta fram virknålen och göra några rutor =), hoppas ni får en trevlig fredag med massa mys.

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar