torsdag 19 maj 2011

Glad som en lärka!

Åh vad jag är glad, jag är nästan färdig med pippiklänningen, bara att virka kanten runt om, inte ens läraren på stickkursen kunde hjälpa mig, men jag gav inte upp, så nu är jag så stolt och glad, här kommer några bilder.





 Garnet som jag har använt är, järbo: Nova bomullsgarn.



 Detta fina, roliga garnet har jag fått av min älskade mamma, vet bara inte vad ja ska sticka, blir kanske en sjal eller halsduk, tack för garnet världens bästa mamma, älskar dig!

I morgon är det fredag igen =) då hoppas vi på strålande sol, ska även träffa min Jaana i morgon en sväng, det är lycka att få umgås med fina vänner ♥.

Nu ska jag snart sätta på kaffe och äta fruktsallad med melon, päron, äpple och banan i, måste gå in och titta på vad alla gör på stickcafet på facebook också.

Trevlig torsdag alla fina! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar