lördag 18 augusti 2012

Lördgsmys

Idag har det vart kakelsättaren här hemma, dom har lagt klinker på balkongen, det blev så fint, är så nöjd.

Sen har jag stickat på sjalen, nu är det bara 6 varv kvar, tänk att jag fattade till sist.
Vi har även spelat monopol :) jag, Fredrik och Alexander.

I måndags va jag med mamma på transplantationsenheten, det va ett väldigt konstigt besök, när vi satt i bilen så frågade jag mamma om han verkligen va läkare... Det va tydligen han som opererar.
I fredags åkte jag till mamma och hälsade på, hon mår inte så bra nu så jag köpte med mig godis, mat, och tidning, hoppas det hjälpte lite.
Jag har märkt att när jag tänker mycket så stänger jag alla ute, tur jag har min stickning och min underbara familj.
Med detta vill jag egentligen bara säga en sak, min mamma är bäst, jag har aldrig hört henne klaga, hon är bara den bästa mamman som finns.

Snart e det dax att nana kudden :)
Va rädd om er, kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar